Romantisch wegdroomverhaal

Recensie verscheen eerder op Veronique's Boekenhoekje.

‘Ik ontmoet je bij de I’ van Jonne ten Duis is een leuke feelgood! Het is een leuk verhaal met herkenbare personages. Na ‘Ik volg je tot de laatste letter‘ was ik benieuwd naar meer.

Het verhaal speelt zich af in de jaren 90 van de vorige eeuw, maar dat vond ik minder goed naar voren komen. Voor mijn gevoel had het niet echt meerwaarde.

Elise is een beetje dromerig en lekker naïef. Ze ontwikkelt zich op zo’n mooie manier en misschien heeft ze mijn hart een beetje gestolen.

Het tempo is een tikkeltje traag, maar ergens vond ik dat wel lekker. Het is een heerlijk romantisch wegdroomverhaal. Ik vond de verwijzingen naar andere boeken en quotes heel leuk. De bibliotheek vond ik een leuke plek. Ik ben benieuwd naar meer van de ‘Liefde in de bibliotheek’-serie.

Meer recensies van Veronique Janssen