Wanneer komt de verfilming?

Vandaag mogen wij de blogtour rondom dit boek aftrappen. Na ons volgen nog 6 andere bloggers die hun mening over dit boek gaan geven. Morgen kunnen jullie bijvoorbeeld de recensie van Kim Coenen lezen.

Het verhaal begint met een spannende proloog, waardoor ik meteen het verhaal ingezogen word. Ik moet ook meteen aan de tv-serie Penoza denken. En laat dit nu een van mijn favoriete series zijn. Dus dat is snel de pagina omslaan en verder lezen.

Het verhaal wordt afwisselend verteld vanuit Aisha, Valérie en Rixt. Aan de ene kant lees je over het glammerleven van de zussen Valérie en Aisha. Aan de andere kant lees je ook over de onderwereld waar Rixt tegen vecht. Maar ook over het privéleven van Rixt lees je voldoende waardoor je het gevoel hebt alsof je haar echt leert kennen.

Het verhaal is met veel vaart geschreven en dit, in combinatie met de verrassende plottwists, zorgt ervoor dat je steeds verder wilt lezen. De verschillende personages zijn op zo’n manier beschreven waardoor je je makkelijk in hun kunt inleven.

Het onderzoek naar de drugscriminaliteit is goed opgezet en ook de fouten die gemaakt worden, komen geloofwaardig over. Het is een verhaal wat beslist naar meer smaak. En als je bedenkt dat dit het debuut van Rebergen is, beloofd dat denk ik nog veel goeds voor de toekomst. En ik denk dat deze serie beslist geschikt is om verfilmd te worden.

Dit boek ontvingen wij van Xander uitgevers. Dit beïnvloedt onze mening niet.

Meer recensies van Veronique van De Koukleumpjes