Zomerlezen

Veronique las ‘Flamingo beach’ geschreven door Suzanne Vermeer.

Haar mening lees je hieronder. ⬇️

Tot 30 juni kreeg je bij aankoop van 15 euro aan boeken het zomerlezen-geschenk Flamingo Beach.

Tara en Armin zijn voor hun tweede huwelijksreis op vakantie naar Curaçao. Tara kan op een nacht niet slapen en dan hoort ze geluiden en maakt ze Armin wakker. Als ze vervolgens opnieuw geluiden horen gaat Armin kijken en ligt er iemand op hun veranda. Wat is hier gebeurd? In diezelfde nacht verdwijnt er nog een jonge vrouw. Met deze vrouw begint het verhaal en hierdoor is de spanning meteen in het verhaal aanwezig. Wat hebben deze vrouwen gemeen en is er echt een seriemoordenaar op het eiland aanwezig?

Het boek telt 95 pagina’s. En hierdoor is het een ideaal tussendoortje. Je leert vooral hoofdpersoon Tara goed kennen. Het verhaal wordt voornamelijk vanuit haar geschreven. Hierdoor lees je ook haar gedachten en kom je achter de problemen die Tara en Armin gehad hebben. Tara heeft wel een dubbele moraal doordat ze dingen doet die ze bij Armin vervloekt heeft. Dit irriteert me aan Tara echter ondanks dat las het boek heerlijk weg en is het een ideaal boek om een middagje mee om te krijgen. Door de beeldende schrijfstijl waan je je echt even op Curaçao en hierdoor heb je een echt vakantiegevoel. Jammer dat hij zo snel uit was.

Meer recensies van Veronique van De Koukleumpjes