Tintelende hartstocht!

Vertelke 17 augustus 2024
Wacht. Beoordeel dit boek niet meteen op de cover en titel. Het was voor mij een reden om dit boek in eerste instantie links te laten liggen. En ik roep nochtans altijd het luidst als het gaat om geen vooroordelen te hebben en alles en iedereen eerst te leren kennen voor je oordeelt. En dan doe ik zelf ook. Foei, Elke! Stoute meid! Want dit boek heb ik echt verslonden en in één ruk uitgelezen tijdens onze terugrit uit Noorwegen. En je moet weten: ik word snel wagenziek en lezen tijdens het rijden is dus normaal gezien geen optie, maar dit boek hield me zo in de ban dat zelfs reisziekte geen vat op mij had.
Het romantische verhaal van Nora en Charlie, hij redacteur en zij literair agent, die elkaar in eerste instantie niet kunnen luchten maar, zoals het een goede romance betaamt, de hunkeringen niet kunnen negeren. Tintelingen in de onderbuik tijdens het lezen van de erotische passages inclusief, ik garandeer je dat je van dit boek zal genieten! Perfect ook om tijdens een laatste vakantie uitje deze zomer mee te smokkelen in je koffer!
En nogmaals: gun iedereen en alles een kans voor je een mening velt. Gesnopen, vertelke?

Meer recensies van Vertelke