Oeps getrouwd

Vydnic 15 september 2024
Wat te verwachten is in deze serie is een dominante bezitterige man en een sterke vrouw. In de vorige boeken kwam Ashlyn al eens langs en stak ze haar mening over haar baas Dillon niet onder stoelen of banken. Maar samen op een conferentie voor tandartsen in Vegas en iets te veel drank, doet haar getrouwd met hem wakker worden. Dillon peinst er niet over te scheiden of haar alleen te laten.

Maar dan is er nog zijn gestoorde ex en de moordaanslag op Ashlyn, als er daarna vrouwen in de omgeving worden vermoord, komt er spanning om de hoek kijken.

Extraatje zijn de broer, schoonzus en neefjes van Dillon die een week langs komen plus de kat van Ashlyn.

Beetje jammer is net voor het eind de spannende situatie die voor mijn gevoel iets te veel afgeraffeld wordt.

Meer recensies van Vydnic