Mysterie

Vydnic 17 juli 2024
Als afwisseling maar weer eens een reread van een vampier roman uit mijn kast. Dit is een vervolg op het vorige boek, Eshe gaat namens de raad undercover bij Armand om erachter te komen hoe het nu echt zit met de dood van zijn drie vrouwen en zijn schoondochter. Ze komt erachter dat ze zijn levenspartner is. Wat haar en Armand in gevaar brengt, want de dader wil van haar en haar zoektocht af.

Verhaal over een zoektocht, een mysterie waarbij ze hun hersens moeten gebruiken en hulp krijgen van familie en vrienden. Ik was vergeten wie de dader nu ook al weer was, dus ik kon dit niet aan mezelf verklappen.

Meer recensies van Vydnic