December

Vydnic 13 oktober 2024
Tja, het klopt in mijn ogen niet dat de hond als enige niet met een M begint, al is Sloth wel een toffe naam. Tijdens de bruiloft van haar neef ontmoet December Gareth, de overbuurman van hem. Het is lust op het eerste gezicht of is het meer? Al snel wordt ze door hem opgenomen in zijn gezin want hij heeft twee zoons, die al net zo van haar gaan houden als dat hij doet.

Dit keer geen ontvoering of andere super groot drama, alleen een klein groot drama op het einde van het boek. Plus uiteraard wel een ex die niet spoort. Gareth is een iets minder dominante man dan de mannen in de vorige boeken. December is een introverte lerares die houdt van lezen.

Meer recensies van Vydnic