Blijven vechten voor elkaar

Vydnic 14 juli 2024
Boek drie in deze serie en wat een racebaan of meer een achtbaan. Beginnende met Colton en zijn crash en de vraag hoe hij eruit komt. Hij heeft op bepaalde vlakken geheugenverlies.
Daarna gebeurt er zoveel, dingen die me raakten en die me boos lieten zijn vanwege wat ze deden met Rylee. Daarnaast Colton die opent over zijn verleden en alles aan Rylee vertelt stukje bij beetje, zo breekbaar. Maar ook mooie momenten met de jongens, naast een zeer angstig moment.
Van alles wat dus, maar boven alles een liefde om niet op te geven en voor te blijven vechten, hoe moeilijk het soms ook is.

Meer recensies van Vydnic