De andere kant

Vydnic 20 juli 2024
Deze toegift van de kant van Colton is heerlijk om te lezen. Het is maar een novelle, maar er hadden van mij nog wel meer hoofdstukken in mogen zitten, want Colton zijn kant van de gebeurtenissen lezen verveel zeer zeker niet.
Elk hoofdstuk begint met de verwijzing naar het hoofdstuk in een van de drie vorige boeken, die je echt eerst gelezen moet hebben voordat je deze novelle leest. Na de verwijzing staat het er vanuit Colton zijn perspectief en dat is ondeugend, vol passie, soms grof op een aansprekende manier, maar altijd eerlijk, zelfs over worstelingen die hij met zichzelf heeft.

Meer recensies van Vydnic