Tweede kans

Vydnic 07 juli 2024
Concerten bezoek ik graag en dan is het heerlijk om via een boek ook met concerten in aanraking te komen. Helemaal met zo'n goed boek als dit.
Danny heeft 5 jaar geleden Daisy en Hope Cove achter zich gelaten om zijn droom als lead gitarist uit te proberen. Ze waren elkaars jeugdliefde en dat hij wegging heeft haar gebroken achter gelaten. Zo gebroken dat ze hem toen helemaal buiten sloot en ook zijn toelichting en uitleg niet wilde horen. Nu is hij terug en ze zou hem zo graag haten. Maar beiden komen er achter dat de ander al die tijd van ze is blijven houden. Maar hoe nu verder?

Een verhaal vol passie, verdriet, misverstanden, vergeving, dromen achterna, vriendschap en loslaten.

Meer recensies van Vydnic