Meer diepgang en openheid

Vydnic 25 augustus 2024
De Engelse versie van deze boeken heb ik in mijn boekenkast staan, daarom leen ik de Nederlandse versie van de bibliotheek. Het duurt altijd erg lang voordat ze dan binnen komen, omdat het een zeer gewilde serie is om te lezen en terecht.

De manier van schrijven is zo herkenbaar net als de onderwerpen die aan bod komen. Mooi om te zien dat deze onderwerpen die onder jongeren leven als zo normaal aan de orde komen.
Nick opent zich ook steeds meer over zijn eigen onzekerheden. Zoals zijn zoektocht naar welke universiteit hij wil. Hiervoor gaat hij samen met Elle en Tara een tour doen langs verschillende universiteiten.
Charlie zie je ook groeien in dit boek, voor zichzelf opkomen en gaan drummer in een band en daardoor het vertrouwen hebben om zich op te geven om hoofd monitor te worden.
Daarnaast goed om aseksualiteit langs te zien komen en Tori zich horen uitspreken hierover en wat dit met haar doet.

Meer recensies van Vydnic