Samenwerken

Vydnic 19 september 2024
Op een rustig avondje thuis wordt er ingebroken bij Magnus en Alec en wordt het witte boek gestolen en Magnus gestoken met een doorn, die wat doet met zijn magie.Hierop besluiten ze zoontje Max bij Alec zijn moeder te laten voor een paar dagen en samen met vrienden naar Shanghai te gaan om het boek terug te krijgen, de gevolgenĀ van de steek op te lossen en het op te nemen tegen weer een prins uit hel en een gemene heksenmeester.De uitkomst kan ik natuurlijk niet verklappen.

Magnus, Alec en Max zijn een van mijn favoriete fantasy families. Magnus en Alec vullen er elkaar zo mooi aan enĀ  houden duidelijk van elkaar. Aangevuld met Jace, Clary, Isabelle en Simon is het mooie club voor een missie.Uiteraard zit er genoeg actie, magie en meer in dit boek.

De toegift is een kadootje.

Meer recensies van Vydnic