Geheimen

Vydnic 06 september 2024
Jagger redt het leven van Paisley, maar omdat ze al een vriendje heeft besluiten ze vrienden te worden. Vrienden die eerlijk tegen elkaar zijn, wat aardig lukt bij de vragen die ze elkaar stellen, maar de geheimen in hun leven met elkaar delen gaat nog een stapje te ver. Vrienden die zich tot elkaar aangetrokken voelen.
Paisley zie je groeien en meer uit haar schulp komen en meer voor zichzelf opkomen, dat had ze al gedaan, maar doet ze nu steeds meer en meer. Jagger realiseerde zich door haar te redden hoe snel een leven voorbij kan zijn en heeft zijn leven omgegooid.

Een boek over je intuïtie volgen, een bucketlist, dromen doen uitkomen en meer. Al kostte het me wel even om in het boek te komen.

Meer recensies van Vydnic