Ongeremd

Vydnic 29 september 2024
Het begin van het boek pakte me totaal niet, zelfs zo erg dat ik even twijfelde of ik ermee zou stoppen. Maar ik ben blij dat ik toch door ben gegaan met lezen, want even later had het boek me te pakken en kon ik het zelfs lastig wegleggen.

Yara is in de steek gelaten door de ex die haar zwanger maakte en daardoor werd ze een tienermoeder. Nu haar zoontje naar school gaat is het tijd om zelf ook weer naar school te gaan. Op het schoolplein ontmoet ze de knappe zakenman Remco, hij heeft Sem gebracht. De beide jongens worden hartsvrienden en daardoor komt ze Remco vaak tegen. Hij blijkt toch minder arrogant dan ze eerst dacht.

Mooi om te zien hoe die gevoelens zich bij beiden ontwikkelen, helemaal door het verleden van allebei.
Dan komt er een onthulling die ik niet zag aankomen. En het bonus hoofdstuk, pffff.

Meer recensies van Vydnic