Perfect begin van de serie

Vydnic 16 juli 2024
Aangezien een andere serie die ik van deze schrijver las wel fijn weg las, besloot ik met deze serie te beginnen. Het eerste boek stelde niet teleur.
In het boek zit drama, verlies, verdriet, er voor elkaar zijn, kansen proberen en meer.
Het verhaal raakte om wat er in het even van Julia gebeurde. Chase ving haar op en bleef voor haar zorgen. Hij niet alleen, maar de hele familie. Die hele familie zorgde wel voor veel namen en personen die langs kwamen, dat was soms wel even goed opletten hoe het ook al weer zat en wie wie was. Het is een bijzondere familie met mannen die gewend zijn voor de vrouwen te zorgen. Ondanks dat het sterke vrouwen zijn, die ook voor zichzelf kunnen zorgen.

Meer recensies van Vydnic