Omslachtig

Vydnic 08 september 2024
Bram kent Julia al jaren, ze is het jonge zusje van zijn beste vriend en de enige vrouw die ooit nee tegen hem zei toen hij haar vroeg voor een date. Nu ruim tien jaar later is hij eindelijk zo ver om het weer te proberen. Zij is namelijk de enige vrouw waar hij gevoelens voor heeft. Via een zeer omslachtige weg gaat hij er nu nog een keer voor.

De Bro romance tussen Bram en Rath is schattig, maar kom op zeg wanneer hij er toevallig achter komt dat Bram en Julia daten dat hij dan aan de kant van Bram gaat staan, terwijl hij normaal super beschermend is over zijn zusje, dat gaf bij mij een error.
Julia had het niet zien aankomen dat Bram gevoelens voor haar heeft en dat hij de eerste keer dat hij haar op date vroeg, dit toen ook serieus meende.

Wel een aardig verhaal, ik moest in het begin even over de houding van Bram heen stappen, die later in het boek beter werd.

Meer recensies van Vydnic