Vamps academy

Vydnic 19 november 2023
Dit boek zag ik vaak op mijn tijdlijn voorbij komen en de omschrijving van Harry Potter op zijn vampiers maakte dat ik het boek reserveerde bij de bibliotheek.

Top boek! Enige nadeel? De overige delen van deze serie zijn nog niet uit.

Dillon heeft 18 jaar met zijn vader in een afgelegen deel van Ierland gewoond. Nu wordt hij vanwege een wens van zijn moeder die weg is gegaan toen hij een baby was, naar een speciale school gestuurd. Hij is een buitenbeentje, want het gaat om Vamps, de elite school voor jonge vampiers. Dillon is er net een week achter dat hij een dhampier is, zijn vader is menselijk en zijn geheimzinnige moeder een vampier.
Zijn klasgenoten zijn voor het merendeel arrogante vampiers die hem liever zien gaan dan komen, al zijn er wat uitzonderingen. De lessen en andere opdrachten zijn een uitdaging voor Dillon.

Boek vol actie, vriendschap, wie is er te vertrouwen, uitdagingen en meer. Hopelijk komt deel 2 snel uit, want de ontwikkelingen in het boek, helemaal die aan het eind maken dat ik graag verder wil lezen hoe het met iedereen gaat.

Meer recensies van Vydnic