Inspirerende vrouw

Vydnic 24 juli 2024
Ik vind Sarina een inspirerende vrouw, toen ik las dat ze een boek had uitgebracht wilde ik het lezen. Het duurde even voor hij beschikbaar was bij mijn bibliotheek.
Het boek stelde zeker niet teleur. Het gaat over haar weg als bondscoach, eerst bij de leeuwinnen en nu bij de lioness. Hoe ze een rolmodel werd net als haar speelsters. Hoe ze staat voor inclusiviteit.
De verhalen als aanvulling vanuit mensen met wie ze werkt of die haar op een andere manier kennen, zijn zeker een meerwaarde.
Het is een biografie over een bepaald stuk van haar leven, maar dan wel alleen op professioneel vlak.

Meer recensies van Vydnic