Foodtruck on Fire is een fantastische afsluiter en mijn absolute favoriet!

Het verhaal
Sanne lijkt alles voor elkaar te hebben. Ze heeft een eigen kapsalon, heeft van de woning daarboven samen met haar hondje Toby een thuis gemaakt, heeft een fijne familie/vriendenkring en ze heeft een vriendje met een eigen biologische patatfoodtruck. Toch knaagt er iets: ze weet niet of ze voor altijd kapster wil blijven, ze is niet helemaal gelukkig in haar relatie en het verleden houdt haar bezig..
Als ze tijdens een etentje bij de ouders van haar vriend Rowèn zijn broer Marnix ontmoet, gebeurt er iets onverwachts….
Ze voelt iets wat ze niet kan plaatsen… Daarnaast lijkt hij iets te verbergen waar ze maar wat nieuwsgierig naar is….
Deze gevoelens verwarren haar: wie van de broers zet haar daadwerkelijk in vuur en vlam?

Is het een aanrader?
Foodtruck on Fire is het derde en laatste deel in de Foodtruck-serie. De titel van het boek past op verschillende manieren perfect bij het verhaal.
Een van de twee hoofdpersonages, Sanne, ontmoette ik eerder in Funky Foodtruck maar nu krijg je een heel andere kant van haar te zien: je leert haar steeds beter kennen en haar ware gevoelens komen naar voren. Het andere hoofdpersonage Marnix is mysterieus en blijft dit gedurende het grootste deel van de verhaallijn. In dit geval werkte dat juist positief: de nieuwsgierigheid bleef hoog.
In het verhaal spat de chemie van de bladzijden af, vermaak je je met de ongemakkelijke situaties die voorbij komen, geniet je van het festivalgevoel, leef je zowel met Sanne als Marnix ontzettend mee en pink je op enig moment zelfs een traantje weg.. Het verhaal bevat alle facetten voor een goede feelgood met diepere laag. Foodtruck Fiësta, Funky Foodtruck en Foodtruck on Fire zijn prima afzonderlijk van elkaar te lezen, maar wanneer je de verschillende delen op volgorde leest krijg je meermaals updates over alle hoofdpersonages en komt de serie meer tot zijn recht. Foodtruck on Fire is een fantastische afsluiter en mijn absolute favoriet!

4,5 hartje!

Meer recensies van wat Maaike leest