Matig spannend

Wendy Koedoot 05 juni 2024
Dit verhaal gaat over Ellen, die sinds de dood van haar man hun puberzoon alleen opvoedt. Ze is lerares op een middelbare school en counselor . Maar ondanks dat lukt het haar niet om Mick te bereiken en ze heeft het idee dat hij ontspoort.

Als ze op examenreis naar Texel gaan, gebeurt er iets vreselijks en is haar voorgevoel en nachtmerrie juist...

Je leert Ellen en heel veel andere personages kennen, maar omdat het er zoveel zijn ,raak je al snel de draad kwijt. Ellen is soms wel vreemd maat vooral Liv en Dani vind ik vreselijke personages. Je komt er al lezend achter waarom dat zo is.

Het verhaal is op zich wel spannend maar geen thriller voor volwassenen. Het is meer een Young adult omdat het vooral over jongeren hun problemen gaat. Ik heb daar dus helemaal niks mee.

Het boek leest vlot maar is wel voorspelbaar. Ook al was het net anders dan ik in mijn hoofd had, het was niet heel verrassend.

Ik geef het boek 3 sterren

Meer recensies van Wendy Koedoot