Verslavend spannend

Wijna Pronk 03 september 2023
Ik las Als twee druppels bloed van Sophia L. Montgomery - auteur

Olivia die in een dorpje aan het eind van de Lage Landen woont , gaat op onderzoek naar een verborgen geheim .
Ze heeft ook een enorme bloedlust die niet normaal is .
Als haar hele leven overhoop gehaald wordt en haar geliefde broer verdwijnt , heeft ze nog meer moeite om haar bloedlust in toom te houden .
Daarnaast moet ze het opnemen tegen Jake , een gevaarlijke militair van de Lage Landen , en een geheim ontrafelt zich waardoor alles verandert waar ze in heeft geloofd .

Mijn leeservaring

Wauw ,wat een heerlijk boek .
Het neemt je als een rollercoaster mee het verhaal in ,om je pas los te laten als het boek uit is .
Het is zeer verslavend , ik moest me er uit losrukken om nog wat te gaan doen zoals eten koken .
De karakters worden goed beschreven en gaan lezende voort leven .
Je ervaart de emoties van Olivia en snapt haar bloedlust , en dan de sterke ,knappe , ijzige Jake die de nodige moeite heeft om Olivia te trainen en haar in goede banen te sturen .
De omgeving is ook realistisch neergezet ,en de vecht scenes zijn ook goed uitgewerkt , waardoor het in je hoofd zich ontvouwt als een film .
Je ervaart de kameraadschap , vriendschap , het verraad ,de spanningen en de rauwe lust .
Ik kijk enorm uit naar het vervolg

Het krijgt van mij 5 sterren

Meer recensies van Wijna Pronk