Het huis achter de heuvel

Wilnanda Hardeman 08 juli 2024 Auteur
Dit boek had ik gekregen van iemand die dit een prachtig verhaal vond. Misschien had ik vooraf te hoge verwachtingen want ondanks dat de auteur heel goed de karakters en uitgebreide beschrijvingen geeft van alles en zeker niet slecht geschreven is kon ik er maar moeilijk doorheen komen. Een beetje langdradig het duurt allemaal best lang en op een gegeven moment was het voor mij persoonlijk echt het boek doorworstelen. Maar beslist geen slecht geschreven boek en zeker wel het proberen waard.Maar helaas kan ik er om die reden dan ook niet meer als twee sterren voor geven.

Meer recensies van Wilnanda Hardeman