Uniek inkijkje

wmiddelbeek 25 juni 2024
Dit boek geeft een uniek inkijkje in de kabinetten die Rutte geleid heeft. Erg interessant om juist nu alles nog redelijk vers in het geheugen zit te lezen. Het boek neemt de lezer redelijk chronologisch mee van de beginjaren van Rutte I tot en met de val van Rutte IV en hoe Rutte zich daarna positioneert om NAVO-baas te worden. Hierbij wordt gebruikgemaakt van interviews met een aantal direct betrokken politici.
Minder goed aan het boek vind ik de vele repetitieve stukken die erin staan. Er worden veel momenten dubbel aangehaald. Wel leest het boek ontzettend vlot en heb je het zo uit.

Meer recensies van wmiddelbeek