Een wonderlijk getuigenis!

In dit boek, dat leest als een roman, vertelt vader Todd op een aansprekende manier en zonder opsmuk over de bijzondere ervaringen van zijn zoon. Met de onbevangenheid en eerlijkheid van een kind, deelt Colton gaandeweg steeds meer over zijn hemelse reis, en bij elk detail verwonder je je telkens weer.

Dit getuigenis laat je stilstaan bij Gods grootheid en onvoorwaardelijke liefde. Zelfs als wij het naar Hem uitschreeuwen, hoort en verhoort Hij ons. Jezus zelf licht een tipje van de sluier van Zijn heerlijkheid op en geeft ons een inkijkje in de eeuwigheid.

‘De jongen die in de hemel was’ opent je ogen, vervult je hart, geeft nieuw zicht op Bijbelteksten en doet je (opnieuw) beseffen dat de hemel een luisterrijke plek is die werkelijk bestaat; een geweldig toekomstperspectief waar wij door Gods redding en genade in geloof naar uit mogen zien. Een wonderlijk, waargebeurd verhaal vol hoop en bemoediging!

Meer recensies van Wonder van woorden