Overtuigend geschreven.

woutvisser3831 13 september 2024
Het is lang geleden dat ik zo'n onderhoudend boek las. Goed geschreven, mooi & afwisselend verhaal, en ... het brengt een tijd terug die iedereen in zijn/haar leven wel heeft meegemaakt.

De eerste amoureuze ervaringen met het andere geslacht ... de onzekerheid, de onwennigheid, de verwachtingen en spanningen die dit met zich mee brengen. De grote vreugdes en/of diepe teleurstellingen, die vooral & bovenal intens worden beleefd.

Ewald Arenz brengt het voorgaande knap en overtuigend onder woorden. Zoals je mag verwachten van een bekwame leraar, die zulke ervaringen beroepshalve veelvuldig bij zijn leerlingen meemaakt. Zijn 'de grote zomer' voert je terug naar de tijd dat je het zelf beleefde.

Meer recensies van woutvisser3831