Rolling Stones-PR op luchtige manier doorbroken

Om precies te zijn: ik begrijp dat ik de tweede druk (2020) heb, van een Amerikaans/Engelse vertaling van een Frans boek uit 2017.

Hoe dan ook: deze graphic novel doorbreekt de zorgvuldige & uitgebreide PR van the Rolling Stones op een luchtige manier. Dat gebeurt door historisch verantwoorde, chronologische teksten, geïllustreerd met de nodige foto's. Steeds afgewisseld met enkele pagina's stripverhaal van verschillende tekenaars en tekenaressen.

Deze pressentatie doet weldadig aan. Het zoeken van maatschappelijke confrontatie was en is het handelsmerk van de Rolling Stones: deze graphic novel maakt op speelse wijze duidelijk, dat dit slechts een front was. Waarachter een keiharde business schuilging, die de heren rijk heeft gemaakt..

Meer recensies van woutvisser3831