Beklemmend, origineel en goed.

woutvisser3831 09 september 2024
Dit is deel 3 van een uit het Frans vertaalde misdaadserie in graphic novel. Naar een Franse roman van Pierre Lemaitre.

Het verhaal voert ons naar een serie gruwelijke misdaden, die met elkaar verband houden. En die op een heftige, directe & duidelijke manier worden verteld en getekend. Met de nodige flash-backs naar het verleden.

De opzet van deze graphic novel is goed. Het originele verhaal, de tekst en de tekeningen vormen een goede eenheid, en dit beklemmende geheel boeit van begin tot eind. De spanning is goed gedoseerd, de ontknoping onverwacht, en het eindigt met een vrolijke borrel van het team speurders -- de Verhoeven brigade.

Meer recensies van woutvisser3831