Horror van Vrouwen voor Vrouwen

woutvisser3831 04 juli 2024
Het verhaal van deze graphic novel is flinterdun: een dame arriveert in een spookkasteel, en beleeft daar allerlei horror-avonturen.

Het aantrekkelijke van 'When I arrived at the castle' zijn de tekeningen. Knap, wervelend & origineel, in een pakkend-agressieve stijl. Met veel horror-fantasie. Uitsluitend uitgevoerd in de tinten rood, zwart en grijs. En met het nodige bloot, al komen in Carroll's verhaal geen mannen voor.

Mijn conclusie: de hoge kwaliteit van de tekeningen had een beter, meer gestructureerd, verhaal verdiend. Wat mijns inziens de enige tekortkoming aan dit werk is.

In ieder geval geen graphic novel om 's avonds-voor-het-slapen-gaan te lezen.

Meer recensies van woutvisser3831