Breekbaar Serie - Heerlijk luchtige boeken met zware onderwerpen

YvetteV83 27 juni 2024
Wat een prachtige serie heeft Ryanne Veldkamp geschreven!
Ze durft heftige onderwerpen (off page) aan te raken.
Echter doet ze dat op zo'n integere manier dat de boeken je raken en meezuigen maar niet heel zwaar en heftig zijn om te lezen.
De nadruk ligt niet per se op hetgeen ze overkomen is, maar op de weg naar het herstel en hoe ze op die weg hun grote liefde vinden.
Want naast de heftige onderwerpen is er genoeg ruimte voor een heel mooi verhaal, humoristische scenes en romantische ontmoetingen.

In het eerste boek van de serie leren we Nikkie kennen die in de paliatieve zorg werkt, maar aangeeft even een tijdje iets luchtigers te willen. Ze komt bij Josh in huis als thuisverpleegster, omdat hij vanwege een zware knieblessure constante zorg nodig heeft. In het begin is hij vooral een norse man, maar gedurende het boek ontdooit hij steeds meer. Ryanne neemt je op een heerlijk romantische en hobbelige tocht mee gedurende het boek. De afschuwelijke jeugd die Nikkie heeft gehad heeft een duidelijke, maar integere plaats in het boek.
Je groeit als het ware met ze mee. En laat ik vooral het superrschattige zoontje van Josh niet vergeten :)
Een dikke aanrader!!

Meer recensies van YvetteV83