''Gewoon'' een mooi boek!

YvetteV83 15 augustus 2024
Ik heb genoten van dit boek! Even geen theatrale en unieke wendingen, geen heldinnendie het verschil moeten maken of epische liefdes.
Maar een hele normale vrouw die dingen meemaakt die jij en ik ook kunnen overkomen.
Suus is een lieve vrouw die langzaam vereenzaamd in haar huwelijk en door een nare gebeurtenis gedwongen wordt om haar leven onder de loep te nemen. Gaat het nog goed komen in haar huwelijk? Waarom brengt haar baan geen werkgeluk meer? En hoe ga je er mee om als je ouders jouw zorg nodig hebben in plaats van andersom? Het hele boek leef en denk je met Suus mee. Angelique heeft een krachtig en hedendaags verhaal neergezet, waarbij je zaken zal herkennen en op je eigen leven kan plotten.
Dit boek laat zien dat het gewone leven ook mooi en boeiend is om over te schrijven. En dat een normaal happy end je met een heerlijk warm gevoel achterlaat!

Meer recensies van YvetteV83