Fantastisch debuut

YvetteV83 22 juli 2024
Wat een heerlijk debuut van Shirley! Van begin af aan zat ik in het verhaal.
Fien is een ontzettend leuke meid die door haar verleden een flinke tik heeft gekregen en meer dan een fling absoluut niet ziet zitten. Maar als Jurre voorbij komt wordt haar overtuiging flink aan het wankelen gebracht.
Ik vind het super tof dat ondanks dat dit een kort verhaal is de personages goed uitgewerkt zijn, waardoor het verhaal en de karakters genoeg diepgang krijgen.
Fien komt in eerste instantie over als een zelfverzekerde meid, maar gedurende het boek leer je haar steeds beter kennen en merk je dat onder dat zelfverzekerde laagje een meid zit die veel heeft meegemaakt, maar ook hunkert naar liefde. Jurre is echt een golden retriever book boyfriend. Wat een schatje!! Ik heb genoten van hun dates en zelfs op een bepaald moment in een deuk gelegen (If you know, you know ;-) )
Shirley heeft een lekker luchtige schrijfstijl die perfect is voor deze summer feelgood.
Ik kijk uit naar haar volgende boek!

Meer recensies van YvetteV83