Een tof modern sprookje

YvetteV83 15 mei 2024
Wat een plaatje is dit boek om te zien! Het geeft een Belle en het Beest vibe af. En al gaat het boek ook over innerlijke schoonheid, het heeft een geheel eigen insteek met verrassende wendingen!
Een verhaal met de insteek van een sprookje verweven met de technologie van nu. Prinsessen die meer geinteresseerd zijn in hun social media volgers,
 dan in een date met die ene knappe gozer.
Lyona heeft dit boek geschreven toen ze 17 was en dat
zie je terug in de schrijfstijl. Het is jeugdig geschreven en het tempo ligt hoog. Van mij had het boek, zeker op het einde, iets langzamer mogen gaan. Dan was de lezer nog meer meegenomen in de acties van de
tovenares en de struggle van Zerlina.
Ik heb het boek in één dag uitgelezen en als mijn dochter straks iets ouder is, zal zij er zeker ook van genieten. Al met al een lekker verhaal om bij weg te dromen.

Meer recensies van YvetteV83