Brievenpost in een digitale maatschappij

YvetteV83 23 juli 2024
Weer zo'n heerlijk boek uit de koker van de verhalenfabriek! In een paar uurtjes heb ik deze heerlijke feelgood van Brigit Boelckens uitgelezen. Vanaf het eerste hoofdstuk was ik al weg van Tas, Mas en Sas, ofwel the A-team. De innige vriendschap tussen de meiden wordt perfect geschreven. Je gunt iedereen zo'n meidengroep. De liefde en humor van de meiden spat van de bladzijden af.
In de tijd van online daten vind ik het concept van de Bridegroom's Oak echt prachtig! Je schrijft een brief en door de magie van de boom vind jouw toekomstige partner precies jouw brief en schrijft je terug. Kan het nog romantischer?
Het boek leest lekker weg en ik kreeg genoeg info over de hoofdpersoon om haar goed te leren kennen. En zelfs mijn hart ging iets harder kloppen toen er ineens een brief op de mat lag...

Meer recensies van YvetteV83