Heerlijk YA fantasyboek

YvetteV83 14 juni 2024
Dankjewel Denise, dat ik de eer had om dit mooie boek te mogen proeflezen en wat heb ik er van genoten! Het boek is echt een plaatje om te zien waardoor je meteen zin krijgt om het te gaan lezen! Denise heeft een lekker vlotte en beeldende schrijftstijl waardoor je snel meegenomen wordt in de wereld van Catharina. Mijn hart trok af en toe even samen als je leest wat ze allemaal meemaakte. Die tante van haar zou je het liefst zelf iets aandoen.
De demomen die ze zowel mentaal als fysiek moet verslaan geven je rillingen over je lijf. Gelukkig krijgt ze hulp uit onverwachte hoeken! De vriendschap met haar dienstmeisje Anne is de constant in het boek en dat vond ik een hele mooie toevoeging. Het is niet alleen maar de heldin waar alles om draait, maar zonder Anne's steun en liefde had ze het nooit zo ver gebracht. Schaduw van As is een boek voor jong en oud en als je er eenmaal aan begint dan wil je het gewoon uitlezen! Ik kan niet wachten op deel 2!!

Meer recensies van YvetteV83