Geweldig boek met een rauw randje

YvetteV83 22 juli 2024
Wat heb ik genoten van dit boek! Jennifer neemt ons allereerst mee in de heerlijke jeugdliefde tussen Fabian en Riley. Tot deze bruut verstoord wordt en ze noodgedwongen uit elkaar gaan. Los van elkaar gaan ze verder met hun leven. Alleen lacht het leven ze niet toe. Want naast dat ze elkaar maar niet kunnen vergeten, maken ze beiden het nodige mee dat ervoor zorgt dat ze nooit meer terug kunnen naar de persoon die ze vroeger waren. Ik heb gedurende het boek geregeld een traantje gelaten, maar ook mijn adem ingehouden wachtend op de volgende gebeurtenis. Om de beurt lees je vanuit het perspectief van Fabian en dan weer vanuit Riley. Wat een heel goed beeld schetst hoe hun levens met elkaar verbonden blijven. Vooral de karakterverandering die Fabian moet ondergaan om zich staande te houden in de wereld van zijn vader is hartverscheurend. En dat is wat dit boek zo goed maakt. De karakters zijn zo goed uitgediept dat het lijkt alsof je het samen met ze meemaakt!
Er zitten een aantal 'on page' triggers in, waarvan het goed is als je die van tevoren leest. Maar wat ervoor zorgt dat je in het boek gezogen wordt, om er daarna nog een paar dagen mee in je hoofd te lopen omdat je geen afscheid van Fabian en Riley wil nemen.

Meer recensies van YvetteV83