Op het puntje van je stoel

YvetteV83 22 juli 2024
Net als deel één zuigt dit boek je van begin af aan het verhaal in.
De meiden zijn aangenomen op de dansopleiding en hopen eindelijk rust te krijgen na alle verschrikkelijke gebeurtenissen van de afgelopen maanden.
Helaas voor hen is dit absoluut niet het geval. Wederom zat ik het hele boek op het puntje van mijn stoel. Elk berichtje of foto dat ze krijgen zorgt ervoor dat je heel even je adem in houdt. En wederom vraag je je het hele boek af wie nou de dader is.
Ik vind het tof dat je steeds uit het perspectief van twee van de meiden leest, daardoor leer je alle meiden steeds beter kennen.
Ook het venijn tussen de dansers komt duidelijk over. Want de competitie is moordend en als je niet bij blijft, dan ben je oud nieuws. Zeker als de meeste dansers je niet mogen.
En als je dacht dat het  verhaal niet spannender kon worden, dan heb je het mis!
Wederom weet Chinouk van begin tot einde je aandacht vast te houden. Ik heb het boek in één ruk uitgelezen. Ik vond ook deel twee weer helemaal geweldig en ik kan niet wachten om deel drie te lezen. Want wederom eindigt het met een mega cliffhanger!!

Meer recensies van YvetteV83