Geweldig boek!

YvetteV83 22 juli 2024
Toen Lenna mij vroeg of ik haar boek wilde proeflezen, was ik meteen geintrigeerd. Ik heb namelijk nog nooit een boek gelezen over de BDSM scene. En ik was aangenaam verrast.
Lenna schrijft er heel mooi en respectvol over en ik heb er door dit boek een heel ander beeld van gekregen. Want waar het vooral om gaat is wederzijds respect voor elkaars verlangens en grenzen. Het was hartverscheurend om te lezen hoe Hannah's grenzen aan het begin van het boek zo verschrikkelijk overschreden worden en wat voor impact dit op haar leven heeft.
De opbloeiende liefde tussen John en Hannah is een proces gedurende het hele boek, zonder dat het verhaal ook maar één keer vertraagd. John is zo geduldig en liefdevol tijdens Hannah haar herstel. Maar aan de andere kant heel sexy als hij zijn dominante kant laat zien ;-).
De voetbal details vond ik erg leuk om lezen en zorgde voor een goede afwisseling in het verhaal.
Al met al een heerlijk boek dat je in één ruk uitleest!

Meer recensies van YvetteV83