Over geld, graaiende kinderen en onderlinge verhoudingen

YvonneKrol 10 december 2023
Ik heb het boek in één keer uitgelezen. De auteur weet pakkend te beschrijven hoe de kinderen uit het gezin hun vader onder druk zetten om hem zoveel mogelijk geld afhandig te maken. Om het vervolgens weg te smijten aan luxe en onbeduidende zaken. Liever dat dan zelf aan het werk te gaan. Een gegeven dat je wel vaker ziet bij vermogende families. De personages komen levensecht over. Zonder gewetenswroeging graaien ze wat ze graaien kunnen. Onderling maken de hoofdpersonen elkaar het leven zuur. Echter, wie het laatst lacht, lacht het best. Ik beveel het boek De Legaratis van harte aan!

Meer recensies van YvonneKrol