Boeiend en pakkend verhaal!

Zebra123 31 juli 2024
Ik heb het boek in 1 dag uitgelezen, kon het moeilijk weg leggen.
Het verhaal is erg pakkend en leest heel makkelijk.
Het onderwerp, polarisatie speelt heel erg in de samenleving en de schrijfster weet dit op een mooie manier onder de aandacht te brengen.
Dit zorgt ervoor dat je zowel voor het standpunt van de moeder, alsook voor het standpunt van de dochter sympathie kunt opbrengen.
De broer en zus van de schrijfster zijn het met haar eens en komen ook lijnrecht tegenover moeder te staan.
Gelukkig hebben moeder en dochter een manier gevonden om met elkaar om te gaan ondanks de verschillen in mening over bepaalde zaken. Het boek is echt een aanrader!