Geachte heer isaak

Hooggeachte heer Mozes,
Aangezien u de schrijfkunst machtig bent en aangezien ik aanneem dat u inmiddels een rustig bestaan leidt nu die stressvolle woestijnreis achter de rug is, verstout ik mij u lasting te vallen met een brief.
Fijngevoelige humor en diepzinnige wijsheid: dat is de toon van de briefwisselingen tussen de beroemde bijbelse figuren Mozes, Isaak, Kaleb, Samu en auteur Eckart zur Nieden. Op originele wijze worden verschillende vragen rondom het thema leeftijd behandeld: de auteur bespreekt met Isaak hoe je je levensbestemming kunt vinden, Kaleb vertelt hoe je een leven lang krachtig en jeugdig enthousiast kunt blijven en in de briefwisseling met Samu komt naar voren hoe Gods terechtwijzingen je de juiste richting in je leven op kunnen sturen.
Een bijzonder boek voor mensen van alle leeftijden.
De Duitser Eckart zur Nieden (1939) was jarenlang werkzaam als radiojournalist en is een getalenteerd verteller en schrijver.
De innemende en prikkelende illustraties bij de brieven zijn van de hand van Willem de Vink.

Is Geachte heer isaak het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geachte heer isaak