Een boek met een verhaal

booklover 30 mei 2020
Ik heb via thrillers and More en ellessy uitgeverij het boek ' de orde' van karin kallenberg en Dimitri Van Hove mogen lezen. Het verhaal gaat over 3 mensen. Jeroen een dameskapper die geld stal uit de kassa van het kapsalon. Amber een 18 jarige meisje die mentaal veel problemen heeft gehad en de sekteleider Efraïm.
Ze ontdekte " de orde" een veilige oord voor de mensen. Maar naarmate het verhaal ontdekt je wat voor een sekte het eigenlijk is. Het is een sekte waarvan de leider papa wordt genoemd en daar niet allerdaagse dingen gebeuren. Het verhaal is echt wel goed. Ze leest snel weg. Korte hoofdstukken waarvan elke hoofdstuk een personage is. Je ziet het verhaal goed in elkaar vloeien. Je leert de personages beter en beter kennen. Het precies of je naar een film kijkt. Zo goed is het. Ik hoop dat er een vervolg opkomt want het is spannend hoe het met Maartje gaat

Doe zo verder Karin en Dimitri

Meer recensies van booklover