Heerlijke feelgood en een heerlijke warme setting

Booksbyharma 15 december 2023
Droom je ook van een heerlijke bruiloft op Aruba? Fay ziet het al haar hele leven zitten. Ze is assistent weddingplanner bij Bon Bini Bruiloft. Fay heeft een vriend Bob en hoopt dat hij een aanzoek doet, want Fay popelt om te gaan trouwen Ze is er echt helemaal klaar voor.
Als ze het huwelijk voorbereid van Roger en Emily treft ze een onverwachte gast.
Hoe zal ze hier mee om gaan? En zal het huwelijksaanzoek tussen haar en Bob ook daadwerkelijk plaats gaan vinden?

In het eerste deel van de Bon Bini Bruiloft serie wordt verteld vanuit Fay. Ze is van kinds af aan al bezig met bruiloften en op een dag hoopt ze ooit zelf te trouwen.
Dit is het eerste verhaal van auteur Sasja Winters die ik lees en ik moet zeggen dat het goed gelukt is. Dit feelgoodverhaal waant je even op het heerlijke warme eiland Aruba.
Toen ik begon met dit verhaal zat ik er al direct in. Het is een heel fijn verhaal, goed en fijn omschreven en ik ben erg benieuwd naar het tweede deel van Bon Bini Bruiloft.

Als je van feelgood houdt en je even een mooi en fijn “tussendoortje” is dit verhaal zeker een must read.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk danken voor het recensie exemplaar.

Meer recensies van Booksbyharma