Spannende roman!

Carla Heskes 24 juli 2024
Flaptekst
Rechtenstudent Connor O’Toole heeft nog nooit zoveel luxe gezien als in Cutters Neck, een omheinde enclave vlakbij Cape Cod. Conor mag er de hele zomer verblijven in ruil voor tennislessen aan de rijke bewoners. En het is heerlijk ver weg van het benauwde appartement in Yonkers waar hij met zijn moeder woont.

Maar in dit paradijs aan zee is het moeilijk nieuwe klanten te vinden, en Conor moet toch echt zijn rekeningen betalen. Dus als een divorcé hem het dubbele tarief aanbiedt, kan hij bijna niet weigeren. De vrouw wil ook naast de baan gebruik maken van zijn diensten en het duurt niet lang of Conor raakt verstrikt in een erotische affaire. Wanneer Conor tegelijkertijd verliefd wordt op een ander meisje, wordt de situatie nog complexer. Op de een of andere manier lijkt hij het dubbele liefdesleven in stand te kunnen houden. Maar dan maakt Conner een laatste, onherstelbare fout…

Mijn mening
Dit was echt mijn boek, ook al was het voor een groot deel geen thriller, het verhaal pakte mij echt volledig. Ik moest gewoon doorlezen. De eerste zit las ik direct al 200+ blz en de tweede zit was het uit!

Het tweede gedeelte van het boek werd het spannender, en voornamelijk de onderhuidse spanning was goed aanwezig.
Het verhaal bleef mij fascineren en ik bleef gissen naar de afloop.

Het was een vijf sterren boek in wording, maar het einde zorgt voor een halve ster aftrek voor mij.. Ondanks dat het meer een spannende roman was dan een thriller, heb ik enorm genoten van dit boek!

Meer recensies van Carla Heskes