C'est la vie van Chris van Vlijmen

Chanty59 31 oktober 2023
C’est la vie van Chris van Vlijmen

Het verhaal gaat over twee mensen die elkaar ontmoeten, elkaar verliezen en uiteindelijk toch samen een mooi koppel vormen.
Na enkele jaren gaan ze emigreren naar Frankrijk, nadat Chris moe gestreden is om hem steeds maar opnieuw uit te vinden.
Het is een wondermooi verhaal, die de lezer aangrijpt. Twee heel mooie mensen Ans en Chris.
De lezer loopt mee met het leven van Ans en Chris en de kinderen doorheen de jaren.
Het is een verhaal die blijft kleven. Een verhaal vol liefde, verdriet, moed, veerkracht, geloof, samenhorigheid…
U wordt meegezogen in het verhaal en de gevoelens, tegenslagen, liefde, verdriet komt echt bij de lezer binnen alsof je het zelf beleefd.
De schrijver weet zijn lezer te raken en mee te nemen in zijn verhaal. Ieder personage is heel mooi uitgewerkt.
U krijgt het gevoel dat u echt ieder personage ontmoet hebt. U kent de mensen door en door bij het einde van het boek.
Hierdoor leef je ook ontzettend mee met deze mensen. Ik heb het zeker niet kunnen droog houden.
Het verhaal gaat in uw hoofd zitten en in uw hart. Het blijft hangen.
Ik kan alleen maar zeggen dat heel veel mensen aan Ans en Chris een voorbeeld kunnen nemen.
Het begin van het verhaal speelt zich af in de vijftiger jaren, waar alles net nog iet wat moeilijke was.
Chris en Ans hebben samen een heel mooi leven opgebouwd en hun kinderen een goede visie gegeven.
Ik kon het boek niet zomaar weg leggen. Het verhaal neemt u in zijn greep en laat u niet meer los. Ik
wou het boek gewoon in één keer lezen.
Het boek is zeker een must voor iedere lezer.
Het is een echt pareltje, die zeker in ieders boekenkast hoort te staan.
Ik heb er enorm van genoten. Ik heb de liefde en het verdriet echt gevoeld, waardoor ook mijn
tranen meermaals vloeiden. Ik heb enorme bewondering voor deze mensen die deel uitmaken
van dit verhaal. Het gaat hier immers om een waargebeurd verhaal.
Chris van Vlijmen u bent een gezegend man.

Meer recensies van Chanty59