Wraak in Wallonië van Han van Geenhuizen

Chanty59 14 oktober 2023
WRAAK IN WALLONIË VAN HAN VAN GEENHUIZEN

Wat een verhaal, spannend van het begin tot het einde.
Ik weet niet hoeverre het op feiten gebaseerd is, maar het komt ontzettend geloofwaardig over.
Trouwens dergelijke praktijken zijn wel normaal geweest tijdens de wereldoorlogen.
Wraak vanwege het falen van het Ardennen offensief.
Het verhaal begint bij een tweemotorig Hudson vliegtuig, die tijdens de tweede wereldoorlog is neergestort
In Noord-Luxemburg. Sander en Marco hebben in het vliegtuig iets gevonden, waardoor hun nieuwsgierigheid is
gewekt. Ze beslissen de zaak grondig te onderzoeken. Niet wetende wat hun allemaal te wachten staat.
Het onderwerp van het boek ligt in het verleden, maar de acties gebeuren in het heden. Raadselachtig.

De lezer wordt onmiddellijk meegezogen in het verhaal. Er gebeurd telkens weer iets, waardoor de spanning
hoog oplaait. De schrijver weet zijn publiek goed bij de les te houden. De drang om het onmiddellijk uit te lezen is dan ook zeer groot.
Han van Geenhuizen heeft oog voor detail en weet de situatie kleurrijk te omschrijven. Het is net of u meeloopt met Marco en Sander.

De schrijver heeft een heel aangename schrijfstijl, waardoor het boek heel vlot leest.

Ik heb enorm genoten van het boek, ik kan het aan eenieder aanraden.

Meer recensies van Chanty59