Thriller ten top!

cindy2010 13 september 2024
Ik mocht dit boek lezen voor De Boekenreizigers.

Hugo, de grote baas van een vastgoedkantoor wordt dood terug gevonden in zijn bed. Iedereen denkt direct aan een natuurljk overlijden.
Rechercheurs Amber en John houden zich bezig met deze zaak.
Als ze te weten komen via forensisch onderzoek dat Hugo vermoord is, zijn er veel verdachten. Louise, de minnares, Ivanka zijn vrouw, Paul zijn compagnon, Levi de boekhouder….
Louise komt ondertussen te weten dat ze zwanger is van Hugo. Haar kamergenote Annechien doet eerst maar vreemd dat Louise zwanger is van een getrouwde man maar daarna is ze er voor Louise en wilt ze zelfs mee gaan voor de eerste echo.
Marianne is de 2de persoon die om het leven komt. Is zij door dezelfde persoon vermoord en waarom zij? Zij was de rechterhand van Hugo en wist alles wat Hugo deed in het bedrijf. En dat was niet allemaal legaal als we het zo mogen stellen.

Krijgen ze de moordenaar van Hugo en Marianne op tijd te pakken? En waarom werden zij vermoord? Hoe gaat het verder gaan met Louise nu haar minnaar dood is?

Het boek is echt een thriller van jewelste, van in het begin tot het einde heb ik zitten mee speuren naar de dader en het waarom. Ik zat echt op het verkeerde been wie dat de dader was. Dus dat is echt heel goed gedaan van de auteur dat de lezer telkens op het verkeerde been wordt gezet. Het einde had ik ook niet verwacht.
De auteur geeft een heel goed beeld weer van hoe Louise zich voelt als minnaars. Personages heel goed uitgewerkt. Het verhaal is chronologisch opgesteld.
Een thriller zoals een thriller zou moeten zijn met alle aspecten van een thriller.
Geweldige aanrader…

Meer recensies van cindy2010