The Bookbabe

Heerlijk duurt het langst ~ Jill Mansell
LS Amsterdam, ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Als je een boek wilt lezen omdat je je rot voelt, die als een warm dekentje om je heel vouwt en je warmte en troost geeft: pak een Jill! Die stelt echt nooit teleur. Mij niet in iedergeval. Het zijn altijd boeken met meerdere verhaallijnen, die uiteindelijk prachtig samenkomen. Over de kleinste details is nagedacht en vormt een onderdeel van het grote geheel. De omgeving is altijd idyllisch, de personages hebben genoeg op hun bord, maar hoe dan ook komt alles uiteindelijk goed. Ik geniet er ieder boek weer van, ook dit keer weer. Het was al weer even geleden dat ik een Mansell las, maar het voelde direct weer als thuiskomen. Zo fijn zelfs, dat ik er direct weer 1 van mijn TBR heb gepakt! ♡

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters