tattoo shop

Van sisterspressnl mocht ik weer een erg leuk boek lezen om te recenseren. Dit is het 3e deel uit de ‘Hell’s ink’ serie. Een serie die draait om de tattoo artiesten uit de tattoo shop van Hell’s ink. Dit boek gaat over Ash, een super lieve stoere getatoeëerde man met een klein hartje. Hij heeft al een tijd een oogje op Sunday en hij heeft zelfs ooit een one night stand met haar gehad. Maar dat was geëindigd in een fiasco voor hun beiden. Ondanks dat heeft hij altijd een oogje op haar gehad.
Sunday verhuisd door toeval naar het apartement naast Ash, ze worden dus buren. Haar slaapkamer muur grenst aan die van zijn slaapkamer, op die manier houden ze ook contact. En zo groeit hun vriendschap uit in misschien wel meer.
Sunday is chronisch ziek en vind dat zelf moeilijk om mee om te gaan. Ash heeft ook zijn verleden en heeft problemen.
Kunnen ze echt een stel worden door alle omstandigheden?

Het was weer een erg leuk boek om te lezen, zoals de voorgaande delen ook zo waren. Het gaat om een tattoo artiest die een leuke meid vind. Het is wel een beetje een herhaling van de voorgaande delen. De vrouw is niet perfect zoals in de meeste romans, en dat vind ik juist erg sterk aan deze serie. Maar het aantrekken en afstoten is ook wel een beetje een herhaling van de vorige delen. De spice was niet zo veel in het hele boek.

Ik geef het 4 sterren en 2 pepers.

Meer recensies van Esther’s Books and More