Heerlijke tropische thriller

Het is een héérlijke tropische thriller die je meesleept de diepte in.
Het verhaal gaat over Cass die een nieuw leven probeert op te bouwen op het Thaise eiland Koh Sang. Ze wordt daar duik instructeur en leert de toeristen duiken.
Brooke is een social media influencer en woont ook op het eiland. De vrouwen hebben een vriendschap opgebouwd, maar wat is waar en wat is een leugen om bestwil en hoever kan je elkaar echt vertrouwen. Daar komen ze achter als er een verschrikkelijk duik ongeval plaatsvindt.
Hun hele vrienden groep heeft geheimen en niemand is helemaal eerlijk.

Het boek leest lekker weg, al moest ik er wel even in komen. Het verhaal begint vrij rustig en ineens gebeurt er iets en wordt je meegenomen in het verhaal, er zitten veel plot twists in, echt heel leuk want je wordt aldoor op het verkeerde been gezet. Iedereen is wel een keer de schuldige in je hoofd.
Het hele plaatje over jonge mensen die een tussenjaar nemen en gaan reizen. En dan een paar jaar blijven hangen op een tropische plek waar ze even hun verleden kunnen laten voor wat het is, is het ideaal plaatje voor veel mensen. Het hele duik gebeuren vind ik ook erg leuk om te lezen omdat ik zelf duiker ben. Gelukkig heb ik alleen maar mooie dingen meegemaakt tijdens onze duiken.

Ik geef het verhaal 4 sterren.

Meer recensies van Esther’s Books and More