cowboys zijn leuker dan ik dacht!

Recensie van Feilloos van Elsie Silver.

Dit is mijn eerste boek die ik lees over cowboys, ik heb altijd een beetje de boot afgehouden, geen idee waarom precies. Maar ik hoor van veel lezers die deze serie geweldig vinden, dus ik ben er helemaal ingedoken en ik vind het fantastisch!

Dit verhaal gaat over Summer, ze is de dochter van Rhett’s agent. Ze heeft rechten gestudeerd maar is toch bij haar vader in het grote bedrijf gaan werken, ze houd echt van haar baan op kantoor.
Rhett is een stoere cowboy die rodeo’s rijd op stieren van ruim 1000 kilo. Hij heeft een paar stommiteiten uitgehaald en hij raakt sponsors kwijt die hij niet kan missen. Summer word daarom gevraagd om een beetje op hem te passen zodat hij geen gekke dingen meer doet. Ze is nog nooit in deze wereld vol testosteron en stieren geweest, dus het is voor haar erg wennen.

De hoofdstukken zijn kort en ze beginnen met een leuk whatsapp gesprek tussen verschillende personen uit het boek. Het is een verhaal vol humor, en actie, leuke gesprekken en spice. Natuurlijk weet je dat die twee als een blok gaan vallen voor elkaar, maar hoe is wel erg leuk om te lezen.
De personen zijn goed uitgediept, je leest over haar familie en haar halfzus Winter. En over zijn familie met zijn broers.
Het verhaal leest erg vlot en je hebt het dan ook veel te snel uit.

Ik kan niet wachten om de andere delen te gaan lezen die zich afspelen in Chestnut Springs. Ik zit helemaal in m’n cowboy era.

Ik geef het boek een dikke 5 sterren.
En 3 pepertjes.

Bedankt aprilbooks.nl voor dit leuke recensie exemplaar.

#roman #cowboys #stieren #rodeo #paperback #recensieexemplaar #cowboyera #boekentip #aanrader

Meer recensies van Esther’s Books and More